مد لباس

.:: عکس بازیگران ، مدل لباس و ...

مد لباس

.:: عکس بازیگران ، مدل لباس و ...

داستان مرد کور و روزنامه نگار

مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو نوشته شده بود : من کور هستم خواهش میکنم کمک کنید. روزنامه نگاری از کنار او می گذشت، نگاهی به او انداخت. تنها چند سکه درون کلاه بود. او چند سکه در کلاه انداخت و بی اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن را برگرداند و چیز دیگری روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و رفت.عصر ، روزنامه نگار به آنجا برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده. مرد کور از صدای گام های او، خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است  که آن تابلو را نوشته، بگوید که روی آن چه نوشته؟ روزنامه نگار پاسخ داد: چیز مهمی نبود ، من تنها نوشته ی شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و رفت...... ولی رهگذرها روی تابلوی او  این را میخواندند :
امروز بهار است ، ولی من نمی توانم آنرا ببینم . 


نظرات 3 + ارسال نظر
تکین یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://binambeman.blogfa.com

سلام ! مطلب خیلی قشنگی بود ! وبلاگ جالبی داری بهم سر بزن !خوشحال میشم !

علی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://thinker

سلام امیر جان

اول معذرت می خوام چون دیشب سر سری به وبلاگن سر زدم ولی الان که نگاه میکنم یک چیزی خیلی توجه من رو جلب کرد ُ محیط آرومی که وبلاگت داره ُ با این پست آخری که ردی عجیب ارتباطی برقرار کردم
خیلی چسبید بهم

راستی تمام عکس های وبلاگ لود میشه :)
موفق باشی مثل همیشه

تکین یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://binambeman.blogfa.com

سلام ! امر شما اطاعت شد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد